понеділок, 18 травня 2020 р.

18 ТРАВНЯ

  ПОНЕДІЛОК

1. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

 Тема: Я досліджую рослини влітку

 підр. с . 72 - 73, друк.зош. с.59

Перегляньте відео до уроку

Рослини влітку


1. Прочитай , що думають діти. З якою думкою ти погоджуєшся? Поясни чому?
Улітку на квіткових рослинах ти можеш побачити квіти, недозрілі чи дозрілі плоди. Улітку рослини квітнуть та плодоносять.

 2.Оленка зробила фото дзвоників та записала ознаки квітки в таблицю. Чи все правильно вона зробила?


3. Розглянь квіти. На які предмети вони схожі? Поясни чому.



4. Бабуся готує варення. Які ягоди вона використає для кожного варення. Знайди їх на фото і назви.


Є плоди, якими можна отруїтися.
Не можна брати в руки та їсти будь-які ягоди, не запитавши дозволу в дорослих.

5. Поясни, чому цю рослину назвали вороняче око. Плід рослини вороняче око - отруйний


Вороняче око звичайне (Paris quadrifolia L.) Місцеві назви — хрещате зілля, ранник, сухотник тощо.
Вороняче око звичайне – дуже отруйна рослина, тому використовувати його треба з особливою обережністю.
Вороняче око звичайне росте в листяних, рідше в мішаних лісах. Рослина переносить затінення.
Усі частини рослини отруйні для людей і тварин, у них містяться неприємного гіркого присмаку отруйний сапонін, глюкозиди (паридин і паристифін), алкалоїди, кумарини, флавоноїди і вітамін С.
Дія частин рослини на орга­нізм: ягоди впливають на серце, лист­ки – на нервову систему, кореневища провокують блювоту. Ознаки отруєння тварин такі: розлад серцево-судинної системи, пронос, коліки, судоми, параліч.
У науковій медицині цю рослину не використовують.
У народній медицині траву воронячого ока звичайного застосовують у вигляді відвару при пропасниці (лихоманці), водянці. Ним знімають спазми при нервових розладах.
Спиртову настоянку свіжої трави використовують для лікування психічних розладів, невралгії, запаморочення, мігрені, а також порушення обміну речовин, які супроводжуються набряками.
Соком свіжих ягід лікують рани, які довго не загоюються. Ягоди рослини застосовують при фурункульозі й укусах скажених собак.
Ветеринарна практика засвідчує, що відваром стиглих висушених ягід напувають коней, хворих на ящур.
Життєва практика показала, що з весняних листків воронячого ока звичайного люди добували жовту, а з недозрілих плодів – зелену фарбу. Для озеленення парків, скверів та інших місць відпочинку під деревами на вогких ґрунтах (тобто у сильно затінених місцях) вирощували саме цю рослину. 

Найголовніші події в житті рослин влітку Наявність достатньої кількості тепла, вологи, світла сприяє пишному розвитку рослин. На більшості дерев ул...

Прислів'я та приказки Той природі ворог, хто дерево не береже Від насіння – дерево, від дерева – плід , від плода – насіння. Жолудь який малий бува...

Висновки Цвітіння рослин, дозрівання ягід, утворення плодів і насіння - літні явища у житті рослин. А все для того, щоб рослини і далі існували на ...

2. МАТЕМАТИКА

 Тема: Моделі до задач. Порівняння чисел

 підр. с .121, друк.зош. с.46

-Сьогодні на уроці ми повторимо лічбу до 100, навчимось  порівнювати числа, розв’язувати задачі за їх моделями.

Математичний диктант (запишіть в зошит у клітинку)
-       Обчисли вирази, відповіді запиши у рядочок. Перевір завдання за посиланням, яке знайдеш під виразами.
Знайди суму чисел 10 і 7
Запиши різницю чисел 4 і 2
Число 10 збільш на 3, результат запиши.
Число 20 зменшити на 1.
Запиши цифрою, скільки кутів у трикутника.
Запиши, скільки десятків в числі 56.

Склади пазли і тоді зможеш перевірити математичний диктант
Робота за підручником ст.121,завдання 1

Згадай! Що таке задача?
З яких частин вона складається.
Що треба знати, щоб правильно розв’язати будь-яку задачу?
-         Розгляньте малюнки. Що ви бачите?
-         Це моделі літака, автомобіля та піраміди.

-         В математиці теж є поняття моделі.
-         Що ж таке модель?


Модель –(modele – зразок. копія)  . Основна властивість кожної моделі полягає в тому, що вона відображає найсуттєвіші властивості оригіналу. Математична модель – це опис якогось реального об’єкта або процесу мовою математичних понять.

Завдання 3 (ст.121)

Скласти задачу за схемою та розв’язати її


Робота в зошиті (ст.46,завдання 1)

Матеріали для самоперевірки
Онлайн –тести

3. УКРАЇНСЬКА МОВА

 Тема: Букви Хх. Письмо великої букви Х. Вірш.Заголовок


підр. с . 69,   друк.зош.  с.52  Буква Х


Перегляньте відео до уроку

Письмо великої букви Х. Вірш


https://www.youtube.com/watch?v=7fpqqXX9nnk


Письмо великої букви Х

!!! Навчитися виразно читати вірш  на с.69. Зняти на відео і скинути на вайбер


4. УКРАЇНСЬКА МОВА


 Тема: Букви Жж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали



підр. с . 70,   друк.зош.  с.53      Буква ж


Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали

https://www.youtube.com/watch?v=AG1civ5dWkE 

Робота з підручником 













Робота в зошиті 
Письмо малої букви ж
https://www.youtube.com/watch?v=5zcVYrM5pno

Немає коментарів:

Дописати коментар

28 травня  ЧЕТВЕР    Виховна година з техніки безпеки  на літніх канікулах https://www.youtube.com/watch?v=SHZF6b7zs-s Як правиль...