пʼятниця, 22 травня 2020 р.

22 ТРАВНЯ

 П'ЯТНИЦЯ

1. УКРАЇНСЬКА МОВА

 Тема: Буквосполучення дж. Текст. Тема тексту

підр. с.72,  друк.зош.с.56 (до середини зош.)


Буквосполучення «дж»


Словосполучення ДЖ



Завдання 1. Прочитайте слова. Знайдіть підпис до схеми. Виконайте звуко-буквений аналіз слова “бджілка”

Гра “ Назви слово ”. Потік підземної води,що витікає на поверхню землі. Медоносна комаха,яка збирає квітковий нектар і переробляє його на мед. Кори...

Завдання 2. Прочитайте текст. Придумайте заголовок до тексту.

Як ви розумієте поняття : “бджілки-розвідниці”, “бджілки-няні” , “бджілки-будівельниці” , “бджілка-королева” ? Чи доводилося вам бачити бджіл? Про ...

Вправа “ Продовж речення ” Бджілки-розвідниці шукають поля… Бджілки-няні годують … Бджілки-будівельниці будують… Бджілки-збиральниці добувають… Бдж...

Робота в  друкованому  зошиті (буквосполучення дж)

Робота над прислів’ям . Бджілка мала, а й та працює. - Поясніть ,як ви розумієте значення цього прислів’я.

Спишіть прислів'я
Робота в зошиті у косу лінійку


2. Математика


 Тема: Моделі до задач. Дії з іменованими числами


підр. с.122, друк.зош. с.47

Усний рахунок

Метр - одиниця вимірювання довжини - ЧИСЛА 11-100 - Математика 1 ...


Робота з підручником с.122 (завд 1,2 пис. в зош. у кліт.)
Робота в друк. зошиті с. 47

Зарядка для очей Бджілки трудівниці

          
 Матеріали для самоперевірки              
Математичний пазл
Матеріали для дозвілля

https://www.youtube.com/watch?v=QDJMEot76NA Вулик (The Hive) Бджолині історії: 1 частина  



3. УкРАЇНСЬКА МОВА

ЯКОЮ ПОВИННА БУТИ ШВИДКІСТЬ ЧИТАННЯ В ПЕРШОМУ КЛАСІ

Протягом всього року ми багато уваги звертаємо на техніку читання кожного учня. Але багато батьків уже перед школою стурбовані важливим питанням: скільки дитина повинна читати слів за хвилину? Жоден з батьків не хоче, щоб його дитина відставала від своїх ровесників у навчанні та в загальному розвитку.
Згідно освітньому стандарту, в документах не вказані точні норми і правила, що свідчать про кількість слів, які необхідно читати за 1 хвилину. Адже сучасна система освіти на перше місце ставить якість читання, а не швидкість.
Таким чином, в процесі оцінювання якості читання, варто враховувати:
  • Особливості читання – малюк читає по складах чи вимовляє слова повністю.
  • Виразність читання – дитина повинна розуміти, де потрібно зробити логічні паузи і як поставити наголоси в кожному слові.
  • Кількість помилок – першокласник повинен чітко вимовляти кожен звук і кожну букву.
  • Усвідомлення – школяр повинен розуміти прочитане (важливо, щоб діти розуміли суть прочитаної інформації). Першокласник повинен з легкістю аналізувати вчинки головного героя і другорядних персонажів.
  • Перевірка сформованості вміння читати в 1 класі здійснюється індивідуально в кінці року на матері­алі, в якому використано всі букви алфавіту, скла­ди різних типів. 
  • Орієнтовна швидкість читання на кінець 1 класу -
  •  20 - З0 слів за хвилину. 
  • Одна дитина виконує норму, але не може переказати текст. Інша не встигає, але розуміє зміст
    Техніка читання не є показником хорошої якості. Одна дитина її виконує, але не може переказати текст. Інша не встигає, але розуміє зміст. 
  • Прошу не хвилюватися. Успіхів Вам! 
Нет описания фото.

1. Прочитайте уважно текст.
    Після кожного тексту є питання, на які ви повинні відповісти.
2. Обов'язково дайте відповідь на запитання .

На изображении может находиться: текст
На изображении может находиться: текст

Нет описания фото.

Нет описания фото.

Тексти читаєте всі. 

!!! Перевірку навичок читання і розуміння прочитаного тексту буду здійснювати індивідуально в телефонному режимі протягом двох днів у зручний для Вас час. 

Нет описания фото.




Немає коментарів:

Дописати коментар

28 травня  ЧЕТВЕР    Виховна година з техніки безпеки  на літніх канікулах https://www.youtube.com/watch?v=SHZF6b7zs-s Як правиль...