13 ТРАВНЯ
СЕРЕДА
1. МАТЕМАТИКА
Тема: Плоскі геометричні фігури. Задачі
підр. с . 120, друк.зош. с. 45
Каліграфічна хвилинка
Прописати в зошиті в клітинку один рядок число 15
Нумерація чисел від 21 до 100
Робота
над задачами
а) Повторимо
б) Підручник,
ст.120
в) Зошит, ст.45
№ 2
САМОПЕРЕВІРКА
Г. 15 Додавання за прикладом в межах 100
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/dodavannia-za-prykladom-u-mezhakh-100
Геометричні фігури для дітей
Математика для допитливих. Задачі
Професії.
Задачі
Геометричні фігури
Геометричні фігури
Математичний диктант
https://learningapps.org/10112710
2. Українська мова
Тема: Букви Хх. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту
підр. с . 68, друк.зош. с.52 Буква х
Робота з підручником
Питання:
- Кого ви бачите малюнку?- Як ви думаєте, чого він без наших героїв? Чому саме ви так думаєте?
- Де живуть ховрахи?Чи доводилось вам їх колись бачити?
- Розгляньте малюнок, чому радіє ховрах?Які ще рослини полюбляє їсти ховрах?
Звуко-буквений аналіз слова ховрах
Хом’як - польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур.
- ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО ХОВРАХІВ https://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-hovrahiv/
- Мультик про хом’яка https://www.youtube.com/watch?v=fbPCOGqygwM
Робота у зошиті с.52 Буква х
Читаємо слова
1 стовпчик -
учні з
різною інтонацією (задоволено,
незадоволено)
2 стовпчик - самостійно з різною
силою голосу
3 стовпчик – ланцюжком по черзі у групі
Читаємо текст
Передбачення за заголовком тексту
- Прочитайте заголовок. Що означає
слово «смачна»?
- Що буває «смачною»?Коли ми так
можемо сказати «смачна»?
- Чи буває «смачною» дорога?
- Як ви розумієте цю назву? Про що, на
вашу думку, буде йти мова?
Читання тексту по частинам
Читання учнями першого абзацу.
Я дізнався/дізналася:
Хом’яки і ховрахи – це гризуни, які мають
спільні і відмінні ознаки. продукти харчування у
них однакові. Текст має зачин, головну частину і
кінцівку, кожна частина має своє призначення.
Я вчусь:
Писати букву х, склади та слова з нею.
Міркувати, робити висновки. Вчусь порівнювати
і визначати спільне та відмінне між двома
об’єктами. Встановлювати послідовність подій та
фантазувати, придумуючи кінцівку
Немає коментарів:
Дописати коментар