вівторок, 12 травня 2020 р.

13 ТРАВНЯ

 СЕРЕДА

1. МАТЕМАТИКА 

Тема: Плоскі геометричні фігури. Задачі

 підр. с . 120, друк.зош. с. 45 


Каліграфічна хвилинка
Прописати в зошиті в клітинку один рядок число 15


Нумерація чисел від 21 до 100


    Робота над задачами
а)    Повторимо
           Урок "Структура задачі. Поняття «умова задачі», «запитання», «розв ...

Презентація до уроку математики "Поняття «задача»"

  б) Підручник, ст.120
в)  Зошит, ст.45  № 2 

САМОПЕРЕВІРКА


Г. 15 Додавання за прикладом в межах 100

https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/dodavannia-za-prykladom-u-mezhakh-100

Геометричні фігури для дітей



Математика для допитливих.  Задачі

Професії. Задачі

Геометричні фігури

Геометричні фігури

Математичний диктант

https://learningapps.org/10112710




2. Українська мова

 Тема: Букви Хх. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту

 підр. с . 68,   друк.зош.  с.52  Буква х

Робота з підручником 
Питання: 
- Кого ви бачите малюнку?
 - Як ви думаєте, чого він без наших героїв? Чому саме ви так думаєте?
 - Де живуть ховрахи?Чи доводилось вам їх колись бачити?
 - Розгляньте малюнок, чому радіє ховрах?Які ще рослини полюбляє їсти ховрах? 


Ховрах - невелика тварина з роду гризунів родини білячих, поширена в Європі, Азії та Північній Америці; завдає великої шкоди посівам.

Звуко-буквений аналіз слова    ховрах

 Хом’як - польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур. 

 - ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО ХОВРАХІВ https://dovidka.biz.ua/tsikavi-fakti-pro-hovrahiv/

- Мультик про хом’яка https://www.youtube.com/watch?v=fbPCOGqygwM

Робота у зошиті с.52  Буква х

Читаємо слова 1 стовпчик -
 учні  з різною інтонацією (задоволено, незадоволено) 

2 стовпчик - самостійно з різною силою голосу

3 стовпчик – ланцюжком по черзі у групі

Читаємо текст
Передбачення за заголовком тексту
 - Прочитайте заголовок. Що означає слово «смачна»?
 - Що буває «смачною»?Коли ми так можемо сказати «смачна»?
 - Чи буває «смачною» дорога?
- Як ви розумієте цю назву? Про що, на вашу думку, буде йти мова?


Читання тексту по частинам 
Читання учнями першого абзацу. 


Я дізнався/дізналася:
 Хом’яки і ховрахи – це гризуни, які мають спільні і відмінні ознаки. продукти харчування у них однакові. Текст має зачин, головну частину і кінцівку, кожна частина має своє призначення. 

Я вчусь:
 Писати букву х, склади та слова з нею. Міркувати, робити висновки. Вчусь порівнювати і визначати спільне та відмінне між двома об’єктами. Встановлювати послідовність подій та фантазувати, придумуючи кінцівку

Немає коментарів:

Дописати коментар

28 травня  ЧЕТВЕР    Виховна година з техніки безпеки  на літніх канікулах https://www.youtube.com/watch?v=SHZF6b7zs-s Як правиль...