06 ТРАВНЯ
СЕРЕДА
1. МАТЕМАТИКА
Тема: Дії з іменованими числами.Задачі
підр. с . 118, друк.зош. с. 43 (1,2,4)
Дії з іменованими числами та їх порівняння
-
Діти, пов'яжіть предмети з
одиницями вимірювання: відро – літр,
Фізкультхвилинка
для очей
Робота з підручником с. 118 (2)-усно;виконати завдання 1,3 - письмово в зош. в клітинку (скинути на вайбер фото)
2. УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Букви Тт. Письмо малої букви т. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я
підр. с . 64, друк.зош. с. 50
Робота за малюнком.
- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
- Де відбуваються події? Коли?
- Коли люди використовують телефон?
- Чи вмієте ви користуватися
телефоном? У яких випадках ви це
робили? З ким говорили?
Перегляньте відео
- Історія мобільного телефону (2,03с)
- Про що ви дізнались з відео?
- Що вас здивувало?
- Коли відзначають день народження
мобільного телефону?
- Як його використовують малі й дорослі
люди?
- Які функції має телефон?
- Що вас вразило у першому мобільному
телефоні? (його вага – 2,5кг)
- Фіксики. СМС-ки ( з 6хв13 с до 8хв46 с)
https://www.youtube.com/watch?v=kvw8ftyXBy0
Досліджуємо медіа
- Чому Сімка і Нолик так вчинили із телефоном? - Як ви думаєте, чи правильно вони зробили? Доведіть свою думку. - Що б ви порадили Дім Дімичу?
https://www.youtube.com/watch?v=nPVE67O2Xzc
Досліджуємо медіа
- Чому Сімка і Нолик так вчинили із телефоном? - Як ви думаєте, чи правильно вони зробили? Доведіть свою думку. - Що б ви порадили Дім Дімичу?
Буква Т. Вірш, загадки, ігрова вправа на звук [т]
https://www.youtube.com/watch?v=nPVE67O2Xzc
Звуко-буквений аналіз слова телефон
- Прочитайте слово. Визначте місце
звука [т]в слові.
- Скільки складів в слові? (3)
Який
наголошений? Порахуйте кількість
приголосних звуків та голосних. (4 приг, 3 гол)
Читаємо слова в підручнику с .64 Завдання 1
- Якщо я скажу, що усі ці слова щось
об’єднує. Я буду права?
(буква «т» на
початку кожного слова)
Які з них здивували? Чому?
(бо на
початку велика буква)
- Коли на початку слова вживається
велика буква?
Який із цих випадків перед
нами?(Імена людей)
- Виберіть і прочитайте один одному ті,
в яких два склади; три склади; один
склад
Робота з підручником Завдання 2
Передбачення за малюнками
- Розгляньте малюнок та спробуйте
передбачити, про що або про кого
йдеться у вірші?
Що вказує на це?
- Як ви думаєте, кому може належати
телефон?
Читання вірша батьками
Чи справдились ваші передбачення?
- Про кого розповідається у вірші? - З ким розмовляв хлопчик по телефону?
- А що вас здивувало? - Чи правильно на вашу думку повів себе Іванко?
Знайдіть у вірші цьому підтвердження та зачитайте.
- Що б ви йому порадили?
- Яка головна думка вірша?Чому він нас навчає?
Читання вірша самостійно.учнем
Проведення дискусії
Чи можна брати телефон батьків і відповідати на дзвінки?
Робота із прислів’ям
- Яке слово називають чемним?
- Які чемні слова використовуєте ви?
- Для чого їх використовує людина?
Читання вірша батьками
Чи справдились ваші передбачення?
- Про кого розповідається у вірші? - З ким розмовляв хлопчик по телефону?
- А що вас здивувало? - Чи правильно на вашу думку повів себе Іванко?
Знайдіть у вірші цьому підтвердження та зачитайте.
- Що б ви йому порадили?
- Яка головна думка вірша?Чому він нас навчає?
Читання вірша самостійно.учнем
Проведення дискусії
Чи можна брати телефон батьків і відповідати на дзвінки?
Робота із прислів’ям
- Яке слово називають чемним?
- Які чемні слова використовуєте ви?
- Для чого їх використовує людина?
Результат
Я дізнався/дізналася:
Я вчусь:
При розмові по телефону слід дотримуватись
культурного спілкування із дорослими. Брати
телефон батьків не можна без їх дозволу,
оскільки їм можуть зателефонувати.
Писати рядкову букву т, склади та слова .
Передбачати зміст твору за малюнком,
міркувати, робити висновки.
Визначати тему і головну думку вірша.
Немає коментарів:
Дописати коментар