середа, 6 травня 2020 р.

06 ТРАВНЯ

 СЕРЕДА

1. МАТЕМАТИКА 

Тема:  Дії з іменованими числами.Задачі

 підр. с . 118, друк.зош. с. 43 (1,2,4)

Дії з іменованими числами та їх порівняння


-         Діти, пов'яжіть  предмети з одиницями вимірювання: відро – літр, 

pick_matematika_1_logachevska Pages 101 - 128 - Text Version ...
   Фізкультхвилинка для очей

Робота з підручником  с. 118 (2)-усно;виконати завдання 1,3 - письмово в зош. в клітинку (скинути на вайбер фото)


2. УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема:  Букви Тт. Письмо малої букви т. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я

підр. с . 64, друк.зош. с. 50

Робота за малюнком. 
- Що відбувається? Як ви це зрозуміли? - Де відбуваються події? Коли? - Коли люди використовують телефон? - Чи вмієте ви користуватися телефоном? У яких випадках ви це робили? З ким говорили?  

Перегляньте відео 

- Історія мобільного телефону (2,03с) 

- Про що ви дізнались з відео? - Що вас здивувало?
 - Коли відзначають день народження мобільного телефону?
 - Як його використовують малі й дорослі люди? 
- Які функції має телефон? - Що вас вразило у першому мобільному телефоні? (його вага – 2,5кг) 

 - Фіксики. СМС-ки ( з 6хв13 с до 8хв46 с)
 https://www.youtube.com/watch?v=kvw8ftyXBy0
Досліджуємо медіа
- Чому Сімка і Нолик так вчинили із телефоном? - Як ви думаєте, чи правильно вони зробили? Доведіть свою думку. - Що б ви порадили Дім Дімичу?

Буква Т. Вірш, загадки, ігрова вправа на звук [т]

https://www.youtube.com/watch?v=nPVE67O2Xzc

Звуко-буквений аналіз слова  телефон
- Прочитайте слово. Визначте місце звука [т]в слові.
 - Скільки складів в слові? (3)
Який наголошений? Порахуйте кількість приголосних звуків та голосних. (4 приг, 3 гол)
    
     Письмо у друк.зошиті  с.50
      Читаємо слова в підручнику с .64 Завдання 1
     
-    Якщо я скажу, що усі ці слова щось об’єднує. Я буду права?
    (буква «т» на початку кожного слова) 
     Які з них здивували? Чому? 
    (бо на початку велика буква) 
    - Коли на початку слова вживається велика буква?
     Який із цих випадків перед нами?(Імена людей)
 - Виберіть і прочитайте один одному ті, в яких два склади; три склади; один склад 
     
     Робота з підручником Завдання 2
      
      Передбачення за малюнками 
     - Розгляньте малюнок та спробуйте передбачити, про що або про кого йдеться у вірші? 
        Що вказує на це? - Як ви думаєте, кому може належати телефон?
     
       Читання вірша батьками
      Чи справдились ваші передбачення?
      - Про кого розповідається у вірші? - З ким розмовляв хлопчик по телефону?
       - А що вас здивувало? - Чи правильно на вашу думку повів себе Іванко?
       Знайдіть у вірші цьому підтвердження та зачитайте.
      - Що б ви йому порадили?
     - Яка головна думка вірша?Чому він нас навчає?
   
      Читання вірша самостійно.учнем

      Проведення дискусії 
      Чи можна брати телефон батьків і відповідати на дзвінки?

       Робота із прислів’ям
      - Яке слово називають чемним?
      - Які чемні слова використовуєте ви?
       - Для чого їх використовує людина?


     Результат
     
    Я дізнався/дізналася:
     При розмові по телефону слід дотримуватись культурного спілкування із дорослими. Брати телефон батьків не можна без їх дозволу, оскільки їм можуть зателефонувати. 
    
    Я вчусь: 
     Писати рядкову букву т, склади та слова . Передбачати зміст твору за малюнком, міркувати, робити висновки. Визначати тему і головну думку вірша. 











Немає коментарів:

Дописати коментар

28 травня  ЧЕТВЕР    Виховна година з техніки безпеки  на літніх канікулах https://www.youtube.com/watch?v=SHZF6b7zs-s Як правиль...