04 травня
ПОНЕДІЛОК
1. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ Тема: Моя планета Земля
підр. с . 64-65, друк.зош. с.
Перегляньте відео до уроку Моя планета Земля
Наша планета Земля. Відео для дітей
2. МАТЕМАТИКА
Тема: Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури
підр. с . 117, друк.зош. с. 42
- Сьогодні
на уроці ми продовжимо працювати з числовим променем, виконувати дії
користуючись числовим променем .Згадаємо все, що ми вчили про геометричні
фігури.
1.
Каліграфічна хвилинка
-Розгорніть свої зошити, запишіть дату уроку :
4 травня
Класна робота
19 19 19 19 19 19 19 19 19
- Яке число нам треба прописати?
- Яке це число?
- Назвіть число одиниць в числі 19. (9)
- Назвіть число десятків в числі 19. (1 дес)
- Розкладіть число на суму розрядних чисел.
19= 10+9 Запишіть.
- Перетворіть іменоване число -19 см в дм та см.
19 см= 1 дм 9 см
- ССьогодні на уроці потрібно добре попрацювати. Ми повинні ознайомитись з числовим променем,
навчитись обчислювати приклади за допомогою променя, знаходити невідомий
доданок й повторити геометричні фігури.
В нас дуже багато роботи, тому пропоную працювати злагоджено, бути активними і
уважними.
Робота в зошиті с.42, №1, 2
Ознайомлення з числовим променем (підр. с. 117, завдання 1)
- Мої юні друзі.
- Вчені-математики і ми з вами на уроках математики та в
повсякденному житті користуємося різними математичними інструментами: числами, знаками,
величинами, одиницями довжин…
- Але існує найголовніший інструмент – уява.
- Ми говоримо про пряму і уявляємо її у вигляді прямої
стежки, уявляємо промінь і від цього нам стає тепло, як від сонячного
промінчика.
- А тепер давайте
уявимо шкалу, яка розміщена на прямій, як на лінійці. І в нашій уяві знову
з'являються образи, про які ми вже говорили раніше на уроці математики .
- Це – термометр, метр, годинник, терези…
- Отже пряму, на
якій ми позначили числа назвали числовий
промінь.
- Розгляньте числовий промінь.
- З чого він складається? (з поділок та цифр).
- Кожна поділка відповідає числу.
- Давайте обчислимо вирази та відповідь позначимо точкою
на промені з відповідною
буквою.(А-2, В-0, Р-10, М-8)
Розв’язування задачі
(с.117,завдання 2)
- Прочитайте задачу. Уявіть, про що в ній говориться.
- Поясніть, що означає кожне число?
- Про що запитується в задачі.
- Поміркуйте, чи можна дати відповідь на запитання
задачі?
Задачі на знаходження невідомого доданка
1Пальчикова гімнастика
Знаходження невідомого доданку (с.117,завд
4)
Запишіть в зошитах в 10 клітинці рядка слово
–Приклади
-Як називаються числа при додаванні?
-Розгляньте перший приклад.
-Що невідомо?
-Як нам дізнатися перший доданок?
-Що потрібно зробити?(від суми відняти другий доданок).
-Отже, який буде перший доданок? (56)
-Що невідомо в другому прикладі?
-Як нам дізнатися другий доданок?
-Що потрібно зробити?(від суми відняти перший доданок).
-Отже, який буде другий доданок? (36)
-Виконайте приклади, що залишилися самостійно.
(Як знайти
невідомий доданок.)
Матеріали для самопідготовки
Тести на знаходження невідомого доданка
3. Українська мова
Тема:
Письмо малої букви р.
Досліджуємо медіа: реклама
підр. с . 62, друк.зош. с. 47
!!! Перегляньте відео до уроку
Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама
Букви Р р
https://www.youtube.com/watch?v=nLbL9A0CmrY
!!! Склади усно розповідь про своє навчання вдома.
(Зніміть на відео і скиньте на вайбер. Бажаючі можуть записати розповідь в зошит)
Дуже дякую за роботу !Чекаю на розповідь!
Немає коментарів:
Дописати коментар